Selasa, 18 Mac 2008

Pulang ke kampung halaman

Hari ini aku pulang ke kampung halaman. Semalam aku sudah pun telefon gadis idaman aku yang ada di kampung. Oh... gadis idaman, buat masa itu tiada yang benar-benar istimewa. Aku di dalam jerat 4 gadis. Aku masih belum dapat memilih.

Dua menunggu ku di kampung. Aku pasti akan luangkan masa bersama mereka walaupun tujuan aku balik sebenarnya sebab aku rindu sangat pada keluarga.

4 gadis yang aku idam ini semuanya sudah berpunya. Apakah aku jahat? Tidak pada fikiranku. Aku tidak menyuruh mereka supaya memutuskan perhubungan. Aku kenal dan keluar dengan mereka dengan cara yang baik. Tiada paksaan bagi aku. Jika aku diletakkan di tempat bersalah, bagi aku itu tidak adil kerana masakan aku boleh keluar dengan mereka jika hanya aku yang inginkannya. Mereka juga pasti mempunyai pilihan untuk terus tidak keluar bersamaku.

Beg sudah aku kemas. Menanti sahabatku untuk menghantar ku ke stesen keretapi. Akan aku hargai masa ku di kampung halaman nanti.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

puj,p 4 gadis heheh..,D

it's your personal life...no one can intefere..

bila kita berada diantara kiri dan kanan..mula la timbul kekeliruan..rasa takut dan bimbang jika salah memilih..

walau apapun yg kite pilih..dimana takdirmu..disitu jua akan dituju uhuhhuu so pilih je la..=p heheh

Tanpa Nama berkata...

huhu lame seh tk update blog ni? lama dh ni tunggu entri baru berapi menusuk hati :D keh keh